Nje teme shume diskutuar kjo e aplikimit te networking dhe administrimit te maredhenieve te krijuar ne te.
Kush ben network si porfesion e njeh mire rendesine e
maredhenieve personale me kontaktet e veta. Mediat sociale kane thjeshtezuar shume
mundesine e zgjerimit te rrjetit te vet te kontakteve, duke vendosur ne
dispozicion nje park potencialisht te pafundem lidhjesh.
Objektivi i networking eshte ai i krijimit te nje
lidhjeje solide dhe te besimit me kontaktet e tua, te cilat ne periudhe
afatmesme dhe afatgjate, te mund te behen perfituese. Megjithese te krijosh nje
maredhenie eshte nje aktivitet time
consuming (qe te shpenzon kohen), eshte e qarte, qe me shtimin e numrit te
kontakteve, sforco per te ndertuar maredhenie eshte eksponenciale dhe ekziston
rreziku qe te e shpenzosh energji ne lidhje
zombie.
Prej
shume kohesh debatohet nese eshte me funskional nje perafrim prej Open networking apo thjesht perdorimi on-line networking per te adminsitruar
maredhenie reale. Si gjithnje nuk ka nje pergjigje te vetme dhe cdo gje varet
nga objektivat qe seicili prej nesh synon te arrij. Kushdo qofte perafrimi, qe
synon te ndjekesh, duhet mbajtur parasysh qe:· - nuk mjafton te vendosesh nje lidhje me nje person per ta konsideruar ate nje kontakt sepse; Njehere qe e pranon nje person ai nuk eshte automatikisht nje lead;
· -nevojitet te krijosh nje reputacion te
mire dhe nje raport besimi me ta;
· -Bujaria
dhe te vendosesh ne dispozicion eshte menyra e pare per te filluar kete raport.
Aktiviteti nuk mbaron ketu, por te kesh parasysh keto aspekte te ndihmon te kuptosh qe nje networking nuk eshte vetem nje koleksion figurinash per tu vendosur ne albumin tend virtual per ti dhene luster atij.
Aktiviteti nuk mbaron ketu, por te kesh parasysh keto aspekte te ndihmon te kuptosh qe nje networking nuk eshte vetem nje koleksion figurinash per tu vendosur ne albumin tend virtual per ti dhene luster atij.
Nessun commento:
Posta un commento