Pikerisht krijimi i maredhenieve eshte nje nga elementet inovativ te komunikimit ne ditet e sotme. Kush ben network si porfesion e njeh mire rendesine e
maredhenieve personale me kontaktet e veta. Mediat sociale kane thjeshtezuar shume
mundesine e zgjerimit te rrjetit te kontakteve, duke vendosur ne dispozicion
nje park potencialisht te pafundem lidhjesh.
Objektivi i networking eshte ai i krijimit te nje
lidhjeje solide si dhe krijimi i besimit me kontaktet e tua, me objektiv qe ato
ne periudhe afatmesme dhe afatgjate, te mund te behen perfituese. Megjithese te
krijosh nje maredhenie eshte nje aktivitet time
consuming (qe te shpenzon kohen), eshte e qarte, qe me shtimin e numrit te
kontakteve, sforco per te ndertuar maredhenie eshte eksponenciale. Njekohesisht
ekziston edhe rreziku qe te e shpenzosh energji ne lidhje zombie.
Prej
shume kohesh debatohet nese eshte me funskional nje perafrim prej Open networking apo thjesht perdorimi on-line networking per te adminsitruar
maredhenie reale. Si gjithnje nuk ka nje pergjigje te vetme dhe cdo gje varet
nga objektivat qe seicili prej nesh synon te arrij. Kushdo qofte perafrimi, qe
synojme te ndjekim, duhet mbajtur parasysh qe:
Nuk
mjafton te vendosesh nje lidhje me nje person per ta konsideruar ate nje
kontakt sepse;
· -
Njehere
qe e pranon nje person ai nuk eshte automatikisht nje lead;
· -
Nevojitet te krijosh nje reputacion te
mire dhe nje raport besimi me ta;
· -
Bujaria
dhe te vendosesh ne dispozicion eshte menyra e pare per te filluar kete raport
besimi.
Aktiviteti nuk mbaron ketu, por te kesh parasysh keto
aspekte te ndihmon te kuptosh qe nje networking nuk eshte vetem nje koleksion
figurinash per tu vendosur ne albumin tend virtual per ti dhene luster atij.
Nessun commento:
Posta un commento