Nëse duam të zhvillojmë kompetencat tona manageriale nuk mund të
kënaqemi duke parë në anën e pasme të pasqyrës: nuk mjafton të studiosh punën e kompanive apo të disa menaxherëve të sukseshëm.
Ne duhet të parashikojmë të ardhmen dhe
ndryshimet e parashikueshme dhe të
vendosim ndermarrjet me gjithe personelin e tyre të përballuar me sukses
detyrat e reja që i presin”. G. Morgan – profesor i studimeve administartive në
York University.
Kjo frazë është emblematikë e një kërkese e cila prej mbi
20 vjetesh përshkon botën e organizatave dhe në vecanti manaxherët dhe ata që
aspirojnë të bëhen të tillë.
Por cilat janë kompetencat manaxheriale të nevojëshme për të administruar
organizatat sot?
Konsideratat relative mbi kompetencat manaxheriale kanë ngjallur një debat
të gjallë, i cili nga ana e tij ka stimuluar bërjen publike të kontributeve dhe
refleksioneve të ndryshme mbi këtë temë.
Duket gjithnjë e më i përhapur ndërgjegjësimi për një kompleksitet të ri që
investon managment dhe një ide e
rolit manaxherial, ekstremisht kompleks dhe artikulimi, që karakterizohet nga
një pluralitet variablash, të qëndrimeve, të shakthtësisë, aftësive, që e mendojnë
veten si të destinuar për të arritur më tej në të ardhmen të cilat janë të karakterizuar
nga një mix kompetencash trasversale të qënësishme ndaj kapacitetit të
administrimit, të marrëdhënieve, zgjidhjeve të problemeve, apo marrjes së
vendimeve nga ana tjetër. Por mundet vërtet të egzistoj një manaxher që bashkon
në vetvete kompetenca të tilla? Apo bëhet fjalë për një kompetencë ideale, virtuale,
që nuk është e imagjinueshme në një llogjikë universale, të vlefshme për tëgjitha
realitetet në të njëjtën mënyrë, që kërkohet, kështu që, një kontestualizim mbi
bazën e dimensioneve të ndërmarrjeve, të sektorëve të referimit, të nivelit
manaxherial.
Unë mendoj se së pari
ka ende ka nevojë për të hedhur dritë mbi konceptin e kompetencës. Nga Boyatzis Maclelland
e me radhë, deri sa të mbërrijmë për të
Goleman, shohim se shumë gjëra janë thënë, por proporcionalisht
shumë pak prej tyre bëhen.
Ende sot jemi duke debatuar mbi certifikimin e aftësive, matjen e
tyre dhe për rrjedhojë standardizimin e tyre.
Aftësitë janë një
subjekt kompleks, shumë frymëzuese që në
mënyrë të pashmangshme përfshin zhvillimin
organizativ (siç përkufizohet OD)
dhe bashkë me të formimin.
Nuk duket të shohim
investime të mëdha në trajnimin dhe rritjen e aftësive menaxhuese në këtë
periudhë.
Kompanitë e mëdha kanë
braktisur konceptin e Planeve
për Zhvillimin e Burimeve Njerëzore,
duke ja deleguar me zhvillimim e tyre,
shumë shpesh, financimit nga fondet te
te treteve.
Për më tepër në vitet 90
drejtoritë e personelit kishin burime të rëndësishme ekonomike ose jo,
me të cilat ata ballafaqohen, jo gjithmonë me suksesin
e duhur, në vitet e "të bërit
web", e-lerning me të gjitha kostot dhe me ardhjen
e Intranet potenciali i vërtetë i të cilit ndoshta nuk është
kuptuar.
"Po cfarë aftësishë
menaxheriale duhen për mijëvjeçarin
e tretë?" Një temë për konferenca, ese, studime dhe hulumtime.
Përse jo?
Nessun commento:
Posta un commento