Dy artikuj ne faqet e Harvard Business Review te muajit Maj, qe mbajne firmen e Ron Ashkenas, fokalizojne shume mire temen
gjithnje e me te debatuar te inovacionit.
Artikulli i pare me titull shume eksplicit “Managers Don't
Really Want to Innovate” (Manageret nuk duan vertet te inovojne”, analizon
motivacionet reale per te cilat ndodh kjo: Fokalizimi afatshkurter, frika te radikalizojne biznesin
korrent, oriantimi ndaj proceseve me permiresim te ngadalte te ekzistueses (si
psh Six Sigma).
E gjithe kjo sillet me nje
batute efikase te autorit, qe i bent u thote managereve: “une dua te inovosh,
por vetem mbasi te kesh bere punen tende”. Nderkaq
te besh inovacion te thelle nuk ben pjese ne punen e perditeshme te personave.
Nje kontradite bajate me sa
thame ne fillim.
Artikulli i
dyte me titull “It's Time to Rethink
Continuous Improvement” (Koha te rimendojme permiresimin e vazhdueshem)
analizon pikerisht shkakun e trete te pengeses ndaj permiresimit Six Sigma,
Kaizen, Learn e variacionet e tyre mund te jene te rrezikeshme per inovacionin
organizativ.
“Sa me teper lidhet nje
ndermarrje me administrimin cilesor, aq me teper e pengojne inovacionin e
thelle”.
Avancojme
atehere me nje propozim linguistik, i cili sjell mbrapa disa precizime
domethenese. Do te quajme “Novacion” termin teknik shume te njohur ne fushen
juridike, kapaciteti per te bere dicka te
re, te krijosh inovacion radikal, ate qe bota anglosaksone e quan breakthrough
innovation.
Inovacion ne fakt eshte te besh
dicka te re brenda dickaje, te treguar nga parashtesa “in” (ne), pra nje
permiresim i ekzistueses. Keshtu duke perdorur termat e informatikes , si nje
proces per te realizuar versionet pasardhese (2.0, 3.0) i te njejtit aktivitet,
produkt, proces.. por gjithmone per te njejtin.
Duke u nisur nga stimujt e qarte te
Ankashas dhe nga sa termat jane abuziv dhe konfuz, une mendoj se flitet
dhe kuptohet shume shpesh per inovacion dhe pak per novacion real
dhe krijohet nje konfuzion midis te dyjave.
Diferenza midis tyre nuk eshte gjuhesore por substanciale.
Nje inovacion eshte i arritshem “algoritmikisht”, me nje proces
racional dhe te disiplinuar, urdherues, top-down, hierarkik, te
planifikueshem ne tavoline, te matshem, ne rritje. Ka kufi te percaktuar, dihet
ku mund te filloj dhe ku te mbaroj dhe
procedon me hapa te vegjel konstant.
Nessun commento:
Posta un commento